Paris vill bli med barn

Bli inte överaskad om du vaknar upp till "Paris Hilton är gravid" rubriker snart. ryktet går att paris vill ha barn med sin nyvarande pojkvän Benji Madden.

hon är avensjuk på all uppmärksamhet hennes bästa kompis Nicole Richie har fått, och märker att hon mer och mer försvinner från den,"säger en kompis. "En bebis hjälper henne att komma tillbaka till nyheterna."

För en vecka sedan köpte paris tomt i glendale brevid Nicole Richies och hennes pojkvän Joel Madden, och nu är hon desperat efter ett barn. Hon har nu slutat med sprit och droger för förhoppningen efter att bli på smällen. Det låter som att hon är desperat efter uppmäksamhet inget mer.

Källa: Nypost

Jag vet inte om det är sant men de är nog inte helt omöjligt eftersom att en del stämmer.. vad tror ni är hon avensjuk på Nicole Richie?

xoxo Jen

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Jo det är hon kanske. vad tror du själv?



mvh Little Peaché

2008-07-21 @ 09:09:44
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror definitivt att hon är avundsjuk på Nicole. Nicole har stilen, den perfekta pojkvännen och ett sött barn. Det går jättebra för henne, medans Paris bara tynar bort. Paris försöker gå ner i vikt, hotta upp stilen, och så har hon skaffat en exakt likadan pojkvän som förmodligen kommer att producera små Harlows, eftersom att Benji och Joel ser likadana ut, och Harlow har fått hela sitt utseende från Joel. Give up, Paris! Om hon och Benji nu får barn någongång så hoppas jag av hela mitt hjärta att bebisen inte får hennes fula fågelnäsa. Urk! Jag tycker lite synd om Nicole faktiskt, hur kul är det att ens bästis går och blir tillsammans med ens pojkväns tvillingbror? Paris vill sååå ha Nicoles liv.



Btw, palla att du har tagit samma namn som Nicole-bloggen, Ultimatenicole. Ultimateparis låter heldumt.

2008-08-16 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0